Post by rentinipanpass on Feb 9, 2022 2:40:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch penge ▞▞▞
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
BLOCKFIELD - 5v5 shooter Action ztw
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, og det er en af mine favoritter. Men annoncer bliver ved med at dukke så meget op, hvilket gør mig irriteret og faktisk giver mig lyst til at smide telefonen væk. Jeg siger bare, at jeg virkelig nyder spillet, og jeg kan lide det, som det er, men annoncer bliver ved med at dukke op efter hvert spil, selvom jeg ikke vil have det. Det tager også meget tid at springe annoncen over. Hvis du ikke vil spilde din tid, så lad være med at downloade denne app.
Hvorfor skal du have annoncer mellem minispillene
Minispillene er sjove, men kontrollerne reagerer ikke så meget, at det er frustrerende at spille. Det vil gå fra at fungere perfekt til bare at lave små små inkonstanter, så du ikke kan spille spillet ordentligt. Jeg elsker dette spil, men dette problem skal løses med det samme.
Det er rigtig sjovt
Spillet plejede at være hurtigere, hvad er disse instruktioner, før det begynder? Annoncer får også spillet til at miste flydende... Jeg elskede dette spil
Dumb Ways to Die Інше cgrn
Det er et fantastisk spil, og det er nøjagtigt ligesom annoncerne, men efter at have spillet det et stykke tid, bliver det meget kedeligt. Jeg anbefalede det, men jeg vil ikke anbefale at slette et af dine yndlingsspil for at frigøre plads til dette spil
Jeg kan virkelig godt lide spillet. Det er sjovt og sjovt at spille. men annoncerne er for meget for mig. Efter HVER kamp skal du se en 20 sekunders annonce. Jeg har spillet spil med lignende annonceproblemer og dets 5 sekunder for en annonce. Men for dette spil er det mindst 20 sekunder, og det er HVER GANG du taber. Der er mere reklametid end spil. Sjovt spil, men ikke tiden værd.
Dumb Ways to Die Casual tfk
Jeg syntes det er det bedste spil ever!!!
Dejligt spil, men rod ikke vejen
Jeg har spillet dette spil i timevis, og det har hjulpet mig med at komme væk fra min angst i lang tid. Jeg siger, det er et godt spil
Sort skærm og tvungen udgang efter tryk på startknappen. Galaxy a52
Dumb Ways to Die Vabaajamängud dppk
Det er en klassiker, mobilspils nye håb, mit eneste problem med det er, at jeg bliver hurtigt gammel ligesom at se en film fem gange i træk
Det er en god ting bare ville ønske, at der ikke var så mange annoncer, der er virkelig ikke meget at spørge om, men nu og da blev det mørkt for mig, men
Jeg elsker dette spil, det er min barndom og har brug for mere opmærksomhed. Jeg er ikke vant til de nye opdateringer, fordi jeg har forsømt spillet i årevis, men ingen problemer Underholdende, sjovt, fantastisk spil
Det her er nostalgisk 😢❤ Jeg plejede at spille det, siden jeg var barn. Det er virkelig sjovt😆
Dette spil er faktisk fantastisk at spille. Men det eneste problem er annoncerne. plss gør noget for at reducere mængden af annoncer.
Jeg giver det 2 stjerner, fordi det er sjovt, men du vil aldrig vinde. Spillet vil ikke lade dig vinde. på nogle af minispillene vil det ikke engang lade dig flytte brikkerne, det snyder helt sikkert. men det er gratis.
spillet er fint, men skærmen fryser i nogle dele, og du taber runden
Det er så sjovt, jeg har spillet alle dem, der kommer ud, de er så sjove, men de tester også dit sind, jeg elsker det
Denne app er så sjov! Jeg elsker, hvordan du lavede forskellige niveauer med forskellige bønner (karakterer)! Jeg har låst op for 14 karakterer indtil videre, og det er seriøst den BEDSTE app nogensinde. Jeg har et par flere apps på min enhed, men jeg spiller dem aldrig mere, end jeg gør med dette spil! Til den daglige udfordring er det længste jeg er nået 4. afsnit. Og jeg elsker også, hvordan du ændrer niveauerne i den daglige udfordring med få timers mellemrum. Hvis du leder efter et sjovt spil, anbefaler jeg dette til dig! *Jeg har spillet alle de apps, du har lavet!*
Dumb Ways to Die معمولی fssi
Jeg spillede det da jeg var cirka 4 år gammel og jeg er begyndt at spille det igen. Godt spil!
Sjovt spil, virker bare ikke halvdelen af tiden. Ved højere hastigheder kan din telefon halte og forårsage ingen input, og den er fuld af irriterende annoncer placeret mellem spil, som ødelægger den.
Vægtløfterdelen har en fejl. Når du får den del, vil bjælken ikke fylde halvdelen af tiden, når du trykker på den. Bortset fra det, godt spil
Jeg husker denne annonce i min barndom, den er virkelig sjov at spille!
Dumb Ways to Die Diverse ipt
Virkelig sjovt 👍
Der er reklamer på dette Pegi 7-spil, der er til spil for et meget mere modent publikum. Når du bruger annoncer, bør du helt sikkert se på Pegi-vurderingen af det spil, de vises i, samt pegi-vurderingen for det spil, de annoncerer for. Ikke imponeret over nogle af de alvorligt modne og voksne reklamer, der dukker op, når jeg leger med min nevø.
Jeg har spillet dette i årevis og så ingen ændringer, og jeg fik det tilbage, og der var nye spil! Jeg elsker opdateringen!
Luk superlim niveauet er umuligt at slå. Der er for mange annoncer, der ikke kan springes over, da jeg tabte. Løs problemerne, så giver jeg dig flere stjerner
i min ærlige mening synes jeg, at dette er et fantastisk sjovt spil, som du kan spilde en masse tid på, fordi jeg husker, at jeg startede kl. og det sidste jeg husker er at være færdig kl. og jeg anede ikke, at jeg spillede det spil eller så længe, så dette er en fantastisk tidsmorder, og jeg vil absolut anbefale det
Jeg spillede igen for nostalgien og fortryder det ikke. Et af de bedste spil du kan spille.
Så mange annoncer er ikke engang tiden værd
Jeg kan huske, da dette spil udkom første gang, jeg nød det virkelig dengang. Jeg regnede med at give det en gendownload, men det er bare fyldt med annoncer. Du kan se, at de kun bekymrer sig om pengene og ikke oplevelsen.
Jeg plejede at spille det her meget, dengang, da det ligesom udkom. Jeg har for nylig geninstalleret det og har haft et par problemer med det. Det fryser meget, hver gang jeg starter spillet, går det galt, og hele skærmen bliver statisk, og jeg ender med at dø, fordi den fryser mellem niveauerne.
Jeg ved, at dette indeholder app, og det er okay, da det ikke dukker op mellem spillet. Jeg mener, efter at vi har mistet alle tre liv er okay, ville jeg se appen. Men det er forbandet irriterende, når det bogstaveligt talt afbryder dit spil, SOM STADIG GÅR!!!
Annoncer Jeg ved, at gratis spil som dette bogstaveligt talt kører på annoncer, men det er alt for mange, og det er unødvendigt. Hver gang jeg trykker på "afspil igen", bringer det mig til en annonce, og det er totalt spild af tid. Jeg elsker grafikken, selvom det er godt gameplay
Bedømme, hvordan det var for år siden, da jeg plejede at spille det: For år siden, da det først udkom, blev jeg underholdt i timevis! I bilen, ved campingvognen uden wifi og endda hjemme hos mig! Jeg elsker faktisk denne app, og nu er jeg ved at downloade den igen, den bringer så mange minder tilbage
Jeg kan huske at spille dette som barn, det er så sjovt! Næsten ingen tilføjelser, og der er så mange niveauer at slå og karakterer at samle!
Det her spil stinker nu. Der er annoncer midt i spillet. Det plejede at være sjovt, men de fleste minispil kan jeg ikke kontrollere