Post by rentinipanpass on Feb 9, 2022 2:49:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Koder generator alle ▞▞▞
▞▞▞ PUBG MOBILE: Aftermath 2022 version ▞▞▞
Spillet er fantastisk! Temmelig afbalanceret matchmaking i modsætning til andre spil, det eneste, jeg ville ønske, det havde, var en tutorial. Bring venligst spillet til konsollen.
Godt l, bortset fra at prisen for premium valuta er en smule høj. Ikke særlig økonomisk venlig for de mindre begavede spillere..
Jeg havde tænkt mig at give 5, men det bliver ved med at sige netværksfejl og vil ikke downloade, så jeg sidder fast i klassisk kamp. Jeg vil prøve Uninstaller og geninstallere en gang til.
PUBG MOBILE. 13.598.838 Synes godt om · 264.983 taler om dette. The original Battle Royale game is now available on your device! Download Android APK:...
# انا ضد مود الأصنام # انا ضد مد الأصنام # انا ضد مود الأصنام
Ret irriteret, fordi min konto er forbudt i over ti år, og den fortæller mig kun overtrædelse af brugeraftalen på en dato for over et år siden, og det eneste, jeg kan komme på, er, at min telefon gik ned midt i en kamp.
Pw1ye46 mm En er aaa
Dette spil er sjovt, men jeg ville give det 5 stjerner, men jeg hader bare, at når vi får våbenskind eller karakterting, det kun holder i en sertan tid, jeg ville give det 5, hvis vi permanent låser op for de kosmetik, vi tjener.
Det bliver ved med at crashe, hver gang jeg deltager i en kamp
Snyd er stadig et massivt problem efter al denne tid. Spillet er simpelthen ligesom udviklerholdet ikke tiden værd.
Apple Updates iPhone User Guide for iOS 6 and the iPhone 5
Det er gud
Popg stinker
Måske er det tid til at opgradere din server bliver ved med at timeout og virkelig at blive træt af at falde kastede jorden/gulvet samt at blive sat tilbage til et startpunkt, når jeg har løbet/eller kørt i en retning
Ville være perfekt, hvis det havde en måde at holde folk med højere ping væk fra serveren, desynkroniserede spillere har nogle gange en fordel. Også hvis de kunne droppe både apple- og Android-opdateringer på samme tid, ville det være fantastisk. De skal begge være tilgængelige på samme tid.
Subway Surfers is compatible with iPhone 4s, iPod 5, iPad 2 or newer. ... Improved cpu and battery performance for all mobile devices
Det er et rigtigt sjovt spil men det tager meget gb ....................
Vj
Jeg troede ærligt talt ikke, at jeg kunne lide det, men min ven fortalte mig, at det faktisk er godt, jeg spillede, og dette er mit absolutte yndlingsspil på Android-platformen. Det eneste problem er kontrollerne, men det er et problem blandt alle fps hele vejen rundt 99/100
Du putter så meget tegneserieaffald i spillet, at jeg ikke kan komme i et spil. Når jeg gør det. Jeg dør før træerne læsser ind. Velkommen tilbage du har været væk i 300 dage. Ja, for det er ikke sjovt. Jeg er ligeglad med en million ekstra ting. Kig ind og find en pistol dræb folk. Ikke. Her er din sæsonhat!!! Død. Ok, jeg prøver igen. Falder, falder..... stadig falder. Åh se. Jeg nåede ikke engang til land, og jeg er allerede død. Et forsøg mere. Eeeeeeeerrrrrrrggggrrrrr fejl. Hejsa. Det var alt folkens. Reparer din shi.
Pubg kærlighed
Fremragende realistisk spil, jeg elsker det... Bare nogle gange er der missmatch hos modstandere som esspiller med 3 eller 4 KD KOMMER ind i samme kamp, hvor vi selv har 1 KD. SÅ, 4 🌟
[HOT] : Hvad er forskellen mellem PUBG og COD del 1 – SamaGame
Jeg elsker dette spil, jeg har spillet siden sæson 1, ville bare VIRKELIG ønske, at de kunne finde ud af en måde at øge FPP-spil, fordi TPP ligefrem dræber dette spil
Tencent Mobile International Limited Apps on the App Store
Godt spil når det virker, nogle gange logger jeg ind og alle spilbare kort og modes skal downloades igen og downloader ikke med det samme. Lidt affald
Det meste af fejlen og fejlen er rettet efter ny opdatering, men nye fejl tilføjet.. der er mikrofonproblem, hvor din holdkammerat ikke kan stemme..Hvis du hopper fra for højt med buggy eller motorcykel, sidder du fast i jorden og kan have mere brug for mere forbedring
Cok yer kapliyor
Pubg er meget bedre ind fortalt
Dårlig matchmaking, prøv måske at matche spillere efter rækker. Way 2 mange bots, og pluspoint på top 10 og kyllingemiddage R latterligt lavt. Endelig er dette spil rigget, når det kommer til "SKINS", sølv, fragmenter og SPEED-klistermærker, wow det hedder BS. Oddsene er så dårlige i enhver riståbning, så det er min mening. Håber PUBG kommer tilbage, fordi HER KOMMER DIN nedtur. *_*
jeg elsker dette spil, men den eneste grund til, at jeg giver denne pris, fordi jeg elsker metro royal humør så meget end klassisk, og jeg håber at være permanent ligesom klassisk humør
Dette spil var godt i løbet af de sidste 3 år, og i dagens opdatering var jeg på platinniveau, og det tog tilbage til guld IV. Jeg vil have mit niveau tilbage, du må hellere give mig mit platinniveau, ellers skal jeg fortælle alle, at de ikke skal spille dit spil.
PUBG MOBILE: Aftermath 12+. Tencent Mobile International Limited. Nr.12 i Strategi. 4,3 • 4,8 t vurderinger. Gratis; Tilbyder køb i appen
Hans ulloriaq
Jeg har red magic 6, hvor er 120 fps kun 90? GTFOH Spild ikke din tid med dette spil sidste opdatering ødelagde kontrol og lyd!!! Jeg prøver at skyde nogen og kan ikke styre rekylen! Lyd er en joke, kan heller ikke høre folk lige ved siden af dig! Vil slette, det har været sjovt, men ikke længere. En ting mere er, hvis du spiller på en telefon, forventer du at blive voldtaget af disse ingen færdigheder med azz pc-spillere, fordi dette g4y azz-firma, som IKKE ER TENCENT, tillader dem at spille mod mobile spillere! 🖕Krafton
Pubg dejligt
For mange hackere i dette gameplay
PUBG MOBILE: Aftermath Azione ujcx
dårlig
Stop med bots, især når du blander dem med rigtige spillere, fordi du vil lægge din vagt ned, fordi du vil tro, at lobbyen er fuld af bots, så bliver du pludselig mærket af en rigtig spiller, du jages efter, fordi du troede, de var en bot, det er så slemt, jeg taber et spil, og du giver mig en bot-lobby med bots, der er så lette at dræbe og fortælle, at de er bots, det er kedeligt. Hvis du vil lave bots, så sørg for, at en spiller skal tabe flere kampe for at få dem, og løs venligst problemet
Overlevelse - Steam
Fantastisk spil gennem årene, men er for nylig begyndt at spille igen, og det tager evigheder at få en kamp i fpp, og det er det, jeg kan lide at spille, det er bare bedre, og de fleste gange lader det mig ikke spille efter at have ventet 5 minutter, det fortsætter bare, hvis jeg nået til TPP det får en kamp på 30 sekunder eller mindre, og jeg kan bare slet ikke lide tpp længere fpp er konge, men jeg kan ikke engang spille
Kræver for meget plads
Godt klassisk spil, jeg nyder det, bortset fra nogle fejl her og der. Ønsker spillet fokuseret på at gøre det mere realistiske uniformer klogt. Det ville være fedt, hvor som moderne militærdragt kunne passe bedre ind.
PUBG MOBILE has presented a mythic and snowy adventure! ... Check in to the new map: Aftermath and venture upon the new zone! 🗺️.
Dette spil er bedre end de fleste, men har dog sin rimelige andel af undskyldninger som hele spilmotoren, men jeg vurderer her, våbenmodifikationen er god, våbenspillet er fair, og for det meste er det ikke uretfærdigt at kæmpe mod mennesker , det er en anstændig Battle Royale, ja, men det er ikke den bedste.
Spillet tager evigheder at indlæse kampe. Jeg har ventet over 5 minutter flere gange bare på at blive smidt ud og skulle starte forfra. Spillet matcher heller ikke Vikendi og San hook og er typisk standard til Livik og Enragel det meste af tiden
Adventure Reborn: kwento Pakikipagsapalaran coz
PUBG MOBILE: Aftermath Акционе eiwh
Jeg har downloadet spillet, og jeg har slået den automatiske download-funktion fra på grund af lav lagerkapacitet, og det downloades stadig automatisk. Når jeg deaktiverer downloads, vil det sige, at jeg er afbrudt, og jeg skal logge på igen, selvom min forbindelse er helt i orden. Og det bliver ved med at downloade automatisk, når jeg logger ind igen.
Sjovt. Godt med venner. Jeg spiller kun med nogle få udvalgte mennesker, dette giver mig mulighed for at holde kontakten med mine venner, mens jeg stadig er i stand til at lave ting sammen. På trods af dens åbenlyst rovvilde indtægtsgenerering, kan du stadig samle en anstændig mængde fede ting med tid og tålmodighed. Har endnu ikke sødt en eneste øre på dette og vil sandsynligvis ikke på noget tidspunkt.
Jeg spiller det stadig, men du er nødt til at ordne de folk, der snyder, laver permanente bands, hvis jeg ikke kan gøre det, som ikke burde være i stand til at I har gjort det så godt med at give ting væk, og hvis der er noget for dyrlægerne som mig, giver vi os en Lil noget mere end bare BP uc et like for mig for eksempel jeg har brug for materiale Dårligt så medbring det så kan niveauet op med min pistol jeg sætter den til at krone næsten hver sæson i det mindste
Kedeligt