Post by hluhehsankafer on Feb 19, 2022 16:21:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch juveler ▞▞▞
▞▞▞ RTS Siege Up! - Medieval War 2022 version ▞▞▞
Brooooo det här spelet är så fantastiskt, men kan jag ha ett förslag kan du lägga till en helt ny byggnadsskjutbana som har enheter som Marksmans eller musketörer som har en räckvidd som ballistas. Och kan du lägga till som belägringstorn som kan bära enheter till toppen av en slottsmur. Tackssss
RTS Siege Up! - Medieval War Strategi obra
Video letters, mediation and (proper) distance - DIVA
Spelet i sig är inte dåligt, det är bara när jag spelar det är dessa slumpmässiga krascher. Hoppas du fixar det varje gång
Artiklar som innehåller val | Feber / iPhone
Wow! Vibbarna "Age of Empires" och "Stronghold Crusaders" pågår här, jag är så nöjd med den här upplevelsen. F2P, utmanande taktik i realtid och lite eller inga annonser?! Är det här på riktigt?! Jag ser definitivt några områden värda att förbättra, men jag ser inte dessa som brister, snarare potential för framtiden. Kära utvecklare: Bra jobbat! Jag är så stolt över hur riktigt F2P det är, och ber att ditt arbete får mycket mer uppmärksamhet från strategispelare som jag själv. Vi har behövt ett sådant här spel!!👍
Först köpte jag fusken och inga annonser från huvudmenyn. Utan cheat spawns hade spelet varit en fruktansvärd RTS. Fiender gör det verkligen att dö för. Förlorade en stjärna. Kan inte bygga dina egna kungarikesmurar i spelet. Värt en stjärna. Så det är förmodligen en rolig syn att se om du har 2,50 att spendera på fusk/inga annonser-paket. Spawna bara i tunga enheter där du behöver dem och BAM, nivå färdig (du kan inte stanna i kartan när målen är klara). GLFH Gamers 😒😏🤨🤔🤙🧐😌. Gj utvecklare.
Det måste finnas något som räddar dina framsteg. Om någon av misstag avinstallerar det måste han börja om från den punkt där han lämnade.
Han är inte bäst men det är okej
RTS Siege Up! - Medieval War Strategy nnls
fantastiskt spel, jag har dock ett förslag, lägg till belägringstorn, väggtrappor där infanterienheter kan gå upp för att rensa murar
Snyggt spel men det KOMMER att värma upp din telefon och kom ihåg att det kommer att försämra batteriets hälsa mycket snabbare över tiden. Ospelbar på grund av detta
Bästa spelet någonsin. Vänligen lägg till belägring i redigeringsläge. Det kommer att förklara en andra spelare inte bara genom att ha ett slott utan genom att lägga till kungen.
RTS Siege Up! - Medieval Warfare Strategy Offline - Hämta Apk
Fantastiskt litet RTS-spel. Mycket bra ihopsatt. Inte riktigt min typ av spel grafiskt sett men jag gick inte in på denna förväntanfulla gfx utan en online multiplayer rts och det är vad jag fick. Rekvisita till utvecklaren. Jag skulle föreslå att du kollar in 3vs3 empire conquest. Du kanske tycker att det är intressant att de kopierade PC-versionen av AOE och ändrade den lite, jag är säker på att det gäller copyright. Senast jag kollade något ändrat 20% kopierar inte. Så kanske en C&C Generals skulle vara knäpp lol.
RTS Siege Up! - Medieval War સ્ટ્રેટેજી gru
Det här spelet är riktigt bra, men spelet tvingas alltid nära. Inte säker på om det är en bugg eller inte. Jag hoppas att det åtgärdas snart.
Jag älskar det här spelet väldigt mycket men jag är bara orolig för att det kommer några nya nivåer och om det finns när de kommer
DU MÅSTE SE EN ANNONS FÖR ATT STARTA OM OCH STARTA SPELET LADDA INTE ner
För att vara helt ärlig så är det här spelet roligt. Bra spel. Men det tar lång tid att ladda ner. Vänligen gör det mindre MB, bra spel överlag.
Ganda Sa bild
DET ÄR SVÅRT ATT PRESSA MIN KARAKTÄR. FÖRBÄTTRA KONTROLLEN FÖR FCUKNING
Jag älskar verkligen att spela det här spelet. men problemet är att lägga några fler kartor och fler nivåer. Och snälla lägg och orc stam eller Elf and odöda snälla samarbeta och uppdatera den. Och jag älskar verkligen det här, jag kommer att fortsätta spela det här spelet. tack 😁
Sky Raptor: Space Shooter آرکیڈ rnn
JAG HATAR DETTA SPEL 1:a: LÅTER MIG INTE VINNA I NYTT SPEL 2:a: THE MEELES ÄR DUMMA 3:a: ÄVEN KUNGEN VILL DÖ
FANTASTISKT SPEL. Den här appen har nyligen kraschat när jag har försökt ladda in den. Var tvungen att avinstallera och sedan ladda ner den igen fyra gånger.
Mycket begränsande. Byggrestriktioner, kan bara bygga på vissa ställen. Litet antal nivåer. Din armé kan bara vara så stor. Det handlar mer om brute force än faktisk taktik. Spelade klart på mindre än en vecka. Annat klokt kul
Få mer tid att förbereda trupperna i jättarnas attack och gör fler etapper och ett läge som kallas mycket enkelt med oändliga överhopp och gör fler etapper med väggar
Spelet kraschar ofta
Det slocknar mycket och det sparkar mig snälla fixa det snälla jag älskar det att spela och jag installerar till och med om det snälla fixa gulich och buggen som sparkade mig 😢😢😢😢😢😢
SPANSKA INBÖRDESKRIGET PÅ SVENSKA - GUPEA
RTS Siege Up! - Medieval War – Appar på Google Play
Bra spel, det skulle vara ett bra tillägg om du kan ha trupper i stridsfartyg eller kan ha transportfartyg som kan försvara sig själv
Det suger att enheterna inte riktigt fungerar den allra första beläggningen är för svår på den lägsta svårigheten och om jag kunde skulle jag ge det här spelet 0 stjärnor
Än så länge skulle jag säga att det är ok... Men jag kan inte komma över en viss nivå, så jag avinstallerar... Det är bara ett av dessa "sampler"-spel - du laddar ner det för att kolla upp det snabbt , spela så långt det är lätt för dig, oavsett svårighetsgrad, avinstallera bara. Inte riktigt den typ av spel jag skulle spendera tid, ansträngning, definitivt inte pengar, på att verkligen försöka slå.
Det finns potential här, men det här är LÅNGT ifrån ett bra spel. Människor som jämför det med Age of Empires, seriöst? Stick härifrån. Den visuella stilen är söt, men animationer är stela och otäcka, ljudet är hemskt och användargränssnittet... ja, det försöker vara en pekskärms-RTS - vad förväntar du dig? Den styr som skräp.