Post by hluhehsankafer on Feb 19, 2022 16:37:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset tokens ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jeg var nødt til at reducere mine stjerner til 2, for nu kan jeg huske, hvorfor jeg oprindeligt stoppede med at spille dette spil. Dette spil er høj som helvede for at nå dertil, hvor du virkelig skal være for at spille optimalt. Selv når de giver dig reklamegaver og udfordringsgaver og begrænsede gratis forsøg, er frynserne meget dyre. Det er lidt latterligt, hvor dyrt, selv som medlem, dette spil kan være. Bortset fra det ville dette være et 5-stjernet spil.
Jeg nyder virkelig spillet, men det tager FOR EVIGT for opdaterede niveauer. Jeg har ikke spillet andre madlavningsspil, som jeg altid venter på opdateringer om. Jeg forstår ikke, hvad udviklerne af dette spil laver. Hvis udviklerne har brug for ideer, bør de nå ud til superfans som mig selv for mere kreative temaer.
fantastisk spil MEN det er for lang ventetid på en opdatering, så når opdateringen finder sted, får vi 30 nye niveauer. Hvis du er god til spil, vil 30 niveauer ikke tage lang tid.. har brug for flere opdateringer som 30 niveauer om ugen. det ville ikke skade at gentage retter fra begyndelsen af Emmas rejse som stigende superkok 2!
Sjovt spil som man kan bruge mange timer på 👍
🙂 Jo flere niveauer du går op, det gør det SVÆRE at vinde mønter. Når du rører ved genstande, virker det ikke altid og går, hvor det skal. Det er snyd på dette tidspunkt. Jeg afinstallerede det før, og jeg kan se, hvorfor jeg gjorde det. Selv efter at have betjent kunderne, FAIL jeg stadig niveauet.
Jeg ville have givet flere stjerner, men det er 6. gang jeg har downloadet dette spil på grund af problemer og har kontaktet mig for at få hjælp og har ikke haft en god oplevelse jeg tabte penge og de har ikke engang forsøgt at hjælpe mig med at få det tilbage eller giv mig, hvad jeg har betalt for, køb ikke noget, ellers vil du miste dine penge, men elsker spillet, så jeg bliver ved med at vende tilbage
Rising Super Chef - Cook Fast Arcade qco
FreezingFreezingFreezing afinstallerer igen. Fix det dum.
Det er et godt spil, der udfordrer på nogle niveauer
Jeg har spillet dette spil i årevis, jeg har ikke en ingrediens, der skal til for at præstere. Hvad sker der?
Mini Market - Сooking Game จำลองสถานการณ์ ecs
Jeg var en stor fan af spillet, men det blev opdateret i går, og det tog alle mine penge og kokkekatte samt gaver fra Facebook-venner. Er dette, hvad der sker efter en opdatering, vil jeg hellere afinstallere, fordi jeg brugte penge på alle tre elementer, og nu er de alle væk.
Fantastisk spil at spille! Holder dig på tæerne, hurtigt spil!
Rising Super Chef - Cook Fast آرکید fgt
Sjovt spil at spille, men nogle gange er det svært at få fat i genstande såsom mad, det tager flere forsøg at gribe genstande og nogle gange forsvinder genstandene i hånden. Generelt sjovt spil at spille
Dette kan faktisk få mig til at lave mad. Jeg prøvede pandekagen med jordbæret (manglede sirup og meget mere), men det er faktisk godt, og det sjove er, at det ikke kræver internet!!!!!!!!
Fantastisk spil. Det er et fantastisk spil med en række forskellige niveauer. Nogle gange sidder du fast på et niveau i et stykke tid, som kan være irriterende, men generelt er det et dejligt spil med masser af forskellige ting at lave.
Selvom spillet er sjovt, stagnerer du omkring niveau 25. Spillet ville ikke lade mig opgradere før niveau 333. Hvilket jeg synes er latterligt. Jeg havde dette spil før og har nu afinstalleret det efter et par timer.
God kamp!! Jeg har spillet en masse madlavningsspil, og denne er min favorit indtil videre!!
Udfordrende og bliver altid mere og mere hurtig. Elsker det.
Spillet er sjovt. Jeg kunne godt lide spillet. Interessant spil med nye ideer og mere konkurrencedygtige niveauer. Men jeg har et problem med at spille på flere enheder. Jeg har gennemført så mange niveauer på én enhed, men den gik ned på grund af et eller andet problem. Nu kan jeg ikke fortsætte spillet på en anden enhed. Så løs venligst dette problem
Jeg elsker dette spil så meget indtil videre, at jeg ikke kan håndtere timeren ⏳ 😂
Spillet bliver ved med at klippe ud. Jeg har ikke været i stand til at spille et niveau, uden at det klipper ud og springer til min hovedskærm, hvilket får det til at optage min energi hver gang.
Siden sidste anmeldelse har jeg haft så mange problemer, at jeg har ønsket at droppe dette spil, men fordi jeg stadig føler, det er det bedste spil nogensinde, tvivler jeg på, at jeg ville droppe det, især da responstiden er virkelig hurtig og håndteres med det samme. Tak Yvonne
Den tekniske respons er fantastisk, og de viste opdateringer er opmærksomme på kundernes feedback. Jeg er afhængig af spillet, det er udfordrende, og jeg nyder det. Jeg har et problem med nogle af niveauerne, der er lidt inkonsekvente, næsten som om de er rigget til at få dig til at tabe. Intervallet mellem kunder er inkonsekvent, især når man serverer en specifik kunde eller specifik ret.
Jeg elsker dette spil. Jeg ville ønske, at det også var baseret på, hvor hurtigt du kunne gennemføre niveauet, uden de specielle fødevarer. fordi når du når de virkelig svære niveauer, vil du ikke have nogen af de specielle fødevarer.
Meget lig et meget godt madlavningsspil, jeg plejede at have på min telefon, før jeg mistede appen og åbenbart ikke fandt den. Kan varmt anbefale det for at fordrive tiden og blive underholdt, mens du er helt forlovet. Håber dette hjælper😊
Jeg ændrer min anmeldelse. Der er for mange minispil, der bruger de små dollarsedler, energi og ingredienser. Hvad er meningen med et minispil, der giver dig dollarsedler, hvis du bruger dollarsedler til at spille det med?? Det er designet til at få dig til at købe disse ting. Grådighed!
Jeg nød meget dette spil. Men der er en fejl i dette spil, der var ved at downloade... En anden ulempe er, at jeg i øjeblikket har tilsluttet dette spil til Facebook.. alle mine niveauer er tabt...og nu står jeg på første niveau... I' er meget utilfreds...
Altid spændende spil...når du først begynder at spille disse spil, vil du ikke stoppe det...
Ikke et dårligt spil for at fordrive tiden, bliver et stykke tid senere, medmindre du køber ind i spillet, alt i alt ganske godt.
Meget sjovt, tilføjer ikke meget som andre spil, og det er bestemt en udfordring
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid, og det er faktisk ret forbandet #sjovt eneste problem, jeg har med det, er at spillet fryser, jeg kan ikke bruge min berøringsskærm, og jeg mister min energi og penge og bonusser og det er lige startet inden for de sidste par dage. Lad være med at sige, at det er min telefon. Jeg har en helt ny telefon. Jeg ville sætte pris på, hvis du, pls pls fix dette spil. Ty chuntey konge
Jeg elsker dette spil. Jeg har spillet det mange gange gennem årene. Jeg nyder SLET ikke opdateringerne! Det er så svært at opgradere genstande, så det er svært at komme videre og gøre spillet sjovt.
Sjovt spil, men jeg støder hele tiden på det samme problem, når jeg spiller. Når jeg forsøger at lave mad, kan en af ingredienserne ikke bruges, selvom jeg har brug for det. For eksempel tager jeg mælken og ægget for at blande, men kun én ingrediens går i skålen, og den anden vil ikke. Det er sket, hver gang jeg spiller nu, og jeg bliver ved med at tabe. Var sjovt i begyndelsen, men vil afinstallere på grund af dette.
Elsker spillet, min eneste kritik er ikke at kunne opgradere oftere ved hjælp af mønter... Opdater... Hvorfor giver spillet mig ikke belønningen for at fuldføre niveauopgaver, efter jeg er gået tilbage for at fuldføre dem? Sidste gang dette skete var, da jeg fuldførte den 3. opgave på chokoladeniveau og serverede 250 jordbærtærter, og derefter modtog jeg ikke belønningen, jeg kan ikke huske det andet niveau, det samme skete på, men ved godt det er meget frustrerende
Dit spil genkender ikke den koreanske grøntsagsriskage-suppe i placeringsmålene. Det samlede beløb forbliver på nul. Det starter på niveau 27 i den koreanske mad. Tak for oplysningerne på niveau 32.
Dette spil er meget pengehungrende, du skal bruge dine mønter uden tvivl om det, hvis ikke vil du ikke vinde, meget smart meget meget smart, men jeg kan ikke dy mig, jeg vil stadig spille det med jer alle snyde røv.....
Rising Super Chef - Cook Fast არკადული kit
Et af de bedre spil af denne type, sjovt, udfordrende. Det vigtigste, der plager mig, er de runder, du skal betjene en bestemt kunde. Du får dem aldrig tilbage, selvom du bruger tokens i ekstra tid, du kan få yderligere 20 kunder, men ingen af dem vil være målet for den runde. Dette er irriterende, da jeg håber, at de blev genereret tilfældigt, men tror, at spillet gør det bevidst. Bortset fra det nyder jeg at spille det
Elsker dette spil! Ville give det 5 stjerner, men du skal vente for længe for at kunne opgradere dit udstyr. Desuden koster det alt for meget for nye outfits. Jeg føler også, at du burde få flere af disse billetter hver måned, hvis du meldte dig ind i klubben for $4,00 om måneden. Man får virkelig ikke meget for det! Så jeg vil sige 5 ☆'er for det faktiske spil, 3☆'ere for alt andet.
Jeg kan godt lide denne app.: Opskrifterne er sjove at lave, og udfordringerne med at følge med og logge på hver dag er udfordrende. Og jeg kan godt lide det intense forløb af tidsstyringstemaerne.
Wow jeg kan lide dette spil Dette niveau har 50 niveauer, men opret venligst et nyt spil Om landbrug og madlavning og offline chat er orggent
Dejligt spil. Tilføj flere niveauer. Det er et udfordrende spil. Spillet bliver mere og mere komplekst, men sjovt. Det er et fantastisk simulationsspil. Tilføj flere niveauer. Hvor er de nye niveauer jeg hader at de nye niveauer .Hej jeg har lige mistet alle de penge, jeg havde med en besked, jeg ikke kunne læse, så uretfærdigt
Sjovt spil, men det handler om at bruge rigtige penge, når de ved, at du vil købe dollars,... kunderne går meget hurtigt, og du ender med at bruge $3 dollars for at fortsætte, og næste ting, du ved, har du brugt næsten alle dine dollars. Hvad sker der med at udføre opgave og andre ting for at tjene på $5 dollars. Jeg vil ikke købe mere.
Jeg elsker dette spil. Det får dig til at tænke. Du skal huske, hvem der kan lide, hvilket er det bedste madlavningsspil nogensinde!
Elsker dette spil, og hvor meget det giver dig mulighed for at komme videre. Min eneste klage er ikke med selve spillet, men med de annoncer, det tillader fra "Kapitler" om sex og bdsm, i et spil, der ellers er børnevenligt. Slip af med dem og 5 stjerner helt sikkert!
Rising Super Chef - Cook Fast আর্কেড suuz
Elsker spillet.. bare 2 ting, kan aldrig få 3 stjerner på de fleste niveauer, uanset hvad jeg prøver, og nogle af tingene på markedspladsen er så høje, at jeg aldrig har nok til at opgradere.. $400.000 for en stegepande. .js
Jeg har købt og opgraderet alle køkkenmaskiner, men det gør ikke den store forskel! Skal stadig spille det samme niveau et par gange, før du vinder til næste niveau, meget skuffet! Vil ikke betale for at opgradere længere.
For det meste sjovt spil. Det bliver meget svært, og den eneste måde at bestå niveauer på er ved at have brug for penge for at bestå, uanset hvor god du er.
Rigtig sjovt spil
Jeg synes virkelig, at spillet er udfordrende og sjovt. Min største modvilje er, hvordan der kan være en udfordring på et niveau (dvs. fem kirsebærtærter), og uanset hvor hurtigt du går, er der ikke fem kunder, der bestiller fem, før niveauet er Huggable Fairy. Jeg har været på 2 eller 3 stjerner og måske 2/3 kunder har bestilt den vare. Nogle gange er din eneste mulighed at bruge dine 'kontanter'. Bortset fra det, vil jeg helt anbefale det.
Spillet bliver ved med at stoppe, og jeg mister alle de fremskridt, jeg har gjort. Jeg var kommet langt derop. Det er skuffende!